reklama

Verný priateľ...slza

Občas sa vyskytnú chvíle, keď nemôžem ničím pohnúť. Keď mi ostáva len sa pozerať a zmieriť sa s tým čo cítim. S tým, s čím sa v hĺbke svojej duše nechcem vyrovnať. S tým čo vidím a čo sa mi vôbec nepáči. Cítim ako sa vo mne hromadí toľko rôznych pocitov. Láska, nenávisť, strach, túžba, bolesť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Odrazu sa cítim tak beznádejne. Vo vnútri ma zviera zlosť a odrazu mám pocit, že môžem úplne všetko. Že môžem kričať, plakať, smiať sa.

Pravda je však iná. Nemôžem urobiť vôbec nič. Moja tvár musí ostať kamenná, aby nik nezistil čo sa deje. Pretože nemajú pre mňa pochopenie. Odsudzujú ma každým vyrieknutým slovom. Nechápu, alebo len nechcú? Odrazu namiesto toho ako mi vraveli, že som silná, mi odrazu vravia, ako sa mením. Mením sa na človeka, ktorý nevie ukázať čo naozaj cíti. Možno sa to aj bojím ukázať. Pretože som sa pristihla, že v mojom vnútri poslednú dobu prežíva len zlosť a krivda. Myslela som si, že to je nenávisť. Ale nie. Je to len ľútosť nad samou sebou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale moje vnútro plače a zároveň volá „NIE"!!!! Kričím o pomoc, ale odrazu, ako keby tu nebol nik a to práve v tej chvíli, keď sa potrebujem niekomu zveriť. Zveriť sa so svojou bolesťou, ktorá ma trhá na malé kusy, ktoré sa nedajú zlepiť. S trápením, ktoré koluje v mojom vnútri ako horúca rozbúrená krv v mojich žilách. S úzkosťou, ktorú pociťujem čoraz častejšie. Vytvára sa len napätie. Tak silné a neznesiteľné, ako sopka ktorá má každú chvíľu vybuchnúť a svojou spúšťou zničiť všetko to krásne naokolo.

Nakoniec je to napätie tak veľké, že už neostáva nič iné, než otvoriť oči a požiadať o pomoc jediného verného priateľa. Priateľa, ktorý ešte nikdy nesklamal a bol stále tam kde som ho potrebovala. A to slzy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dokážu veľmi veľa. Dokážu dokonca viac ako nejaká nezmyselná pomsta. Ktorá aj tak ublíži viac mne ako iným. Prečo by som mala opakovať, alebo dokonca odplácať rovnaké chyby druhých? Prenášať ešte viac bolesti. Viac utrpenia, aj keď si niekedy myslím, že by to bola dobrá cesta. Mohla by som docieliť len to, že by som urobila tú najväčšiu chybu vo svojom živote, ktorú by som si už nikdy nevedela odpustiť. A nie len ja, ale aj druhý na ktorých mi stále veľmi záleží.

A keď sa už zmýlim, aspoň moje slzy budú so mnou vždy, keď ich budem potrebovať. Pomôžu mi vyplaviť všetko to zlé a určite sa mi uľaví od bolesti omnoho viac, ako útecha falošných priateľov, ktorí ukážu svoju pravú tvár keď to najmenej čakám...

Janka Turtakova

Janka Turtakova

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som uletená baba, ktorá miluje svoj život, ktorý vôbec nie je ľahký a hlavne svojho synčeka, ktorý je pre mňa to jediné...... Zoznam autorových rubrík:  citySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu