reklama

Prach...

Myslela som si, že už je to dávno za mnou. Preplakané noci, plné úzkosti. Ale....Stačilo nájsť to čo už dávno som mala zahrabať niekde medzi veci, ktoré sa mali stať už len spomienkami. Nestalo sa tak...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nastal deň poriadneho upratovania. Nuda klopala na dvere a tak sa nič iné nedalo robiť. Aj keď na prvý pohľad nebolo už nikde ani zrniečko prachu, rozhodla som sa, že konečne poupratujem veci, ktoré boli hádzané do písacieho stola s účelom, že možno niekedy to budem potrebovať. Hudbu som si pustila ako to bolo len možné, aby som nevyrušila moju susedu, ktorá sa vrátila nedávno z nočnej. Och joj. Človek si nevyberá. Keď musí tak musí...

Položila som svoj zadok na chladnú podlahu. Tichý vzdych nasvedčoval tomu, že som sa do toho nepúšťala oprávnene. Toľko zbytočných vecí. Samé papiere na ktorých boli popísané moje pocity, keď som sa necítila veľmi príjemne. Úsmev na mojich perách prezradzoval, že teraz sa nad tým len usmejem. Aká som bola len hlúpa. Rozmýšľala som nad láskou, nehou, ale predsa ta si ma musí nájsť úplne sama. Aj keď moje presvedčenie, že láska naozaj neexistuje sa stupňuje čoraz viac a nejaké moje podvedomie mi potichučky vraví, že mojím osudom je byť sama. Veď prečo nie? V samote je predsa aj tak veľa krásneho. Aj keď ma niekedy stisne pri srdiečku a poviem si „KEBY“. Lenže pre mňa „keby“ je slovíčko, ktoré práve v tomto okamihu zapisujem do priečinka „zakázané!!!!“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prehrabovaním a trhaním papierov mi ubiehal čas neskutočnou rýchlosťou. Kopa nepotrebných vecí sa pomaly zväčšovala. Tóny, ktoré plnili izbu krásnymi zvukmi som kazila svojím falošným spevom. Čo už. Aspoň mi bolo príjemne. Až do doby keď som našla disky s fotkami. Lenivo som sa presunula na stoličku. Prvé fotky som len tak preťukala. Spomenula som si na ľudí, ktorí mi tak strašne chýbajú. Kamaráti, ktorí sa rozpŕchli do sveta za lepším životom. Našli ho? Neviem. Veľa z nich sa už neozvalo. Možno aj oni si len takto môžu pripomenúť časy, kedy sme boli mladé neposlušné detiská, ktoré svojim správaním narobilo naozaj veľa neplechy. Krásne spomienky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Posledné CD. Odrazu som mala nejaký zvláštny pocit. Zvuk zasunutia mechaniky ma prebral a vrátil do reality. Otvorenie priečinka na ploche ma prekvapilo. Stisnutie pri srdiečku nasvedčovalo tomu, že som otvorila ten nesprávny disk. Disk s tvojimi fotkami. Všetky fotky, ktoré si mi poslal, ktoré som chcela pred sebou ukryť, pretože pripomínali všetko čo sme spolu zažili. Horúce kvapky sa mi začali valiť po tvári. Namiesto falošného spevu hudbu v izbe už sprevádzali slzy. Vzdychy. Mlčanie. Preklikávaním z fotky na fotku som si pripomenula všetko to krásne čo mi chýba. To čo si ma naučil. Dokonca to čo som naučila ja teba. Spomenula som si na noci, ktoré sme spolu strávili. Na dni kedy sme nevedeli bez seba vydržať. Na plač, keď sme spolu plakali len kvôli hlúpostiam, ktoré sme si spôsobili. Na smiech, ktorý ma tak vedel naplniť šťastím. Na tvoje „Milujem ťa“, ktoré som tak rada počúvala. Ale spomenula som si aj na hádky. Na zbytočné nádeje. Na bolesť. Strach. A odrazu sa všetko vrátilo. Prečo?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Noci bez spánku. Myšlienky blúdiace tvojím smerom. Úzkosť. Slzy. Je to tu znova. Pocit, že keby sme sa trošku viac snažili, všetko by bolo iné :o(

Janka Turtakova

Janka Turtakova

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som uletená baba, ktorá miluje svoj život, ktorý vôbec nie je ľahký a hlavne svojho synčeka, ktorý je pre mňa to jediné...... Zoznam autorových rubrík:  citySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu