reklama

Len tak...

Dnes som prišla na jednu dôležitú vec. Aj keď sa človek zamiluje akokoľvek a do kohokoľvek, nie stále to musí byť tá krásna láska, ktorá nám rozpaľuje líca a do tela vlieva tú čarovnú energiu, ktorá zahreje aj ten najstudenší bod.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Pochopila som, že akokoľvek sa snažím aj tak to stále dopadne tak, že v noci zmáčam vankúš, ktorý by vedel povedať toľko smutných príbehov a tlmím vzlyky do periny, aby sa nik nepýtal čo sa deje. A keď sa aj niekto nájde, nie je to ten po ktorom náručí bažím a tak sa len jednoducho odtiahnem a poviem „nič mi nie je“ a pokúšam sa prehltnúť ten bôľ , ktorý sa skrýva a trhá moje vnútro na neskutočne veľa črepín. Ráno sa zobudím síce o niečo ľahšia, ale predsa s dierou, ktorá sa odráža priamo na mojej tvári. Diera menom „BOLESŤ“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak strašne chcem kričať. Tak veľmi chcem, aby si ten krik počul. Aby si počul ako trpím a to len kvôli tebe. Ako bolí diera, ktorú si spôsobil svojím JA. Chcem, aby si počul všetku tú bolesť, ktorú spôsobuješ každým svojím dňom, ktorý mi venuješ, ale bez emócií . Bez toho, aby si sa pozrel na človeka, ktorý sa prepadáva na samé dno. Nemal by si náhodou vystrieť ruku a povedať „VSTAŇ!!!“? Namiesto toho sa len tíško prizeráš ako sa rozpadávam. Ako všetko čo mali tvoje pery zlepiť a tvoje ruky zašiť sa rozpadáva na ďalšie kúsky. Už aj tak roztrhané trháš a rozdupané rozdupávaš. Neviem prečo. Tak mi to už konečne vysvetli!!!!!!!!! Prečo to robíš?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo som vlastne pre teba? Len kúsok nejakého nábytku, ktorý si postavil niekde, lebo na malú chvíľu sa ti páčil? Alebo len handra? Ktorou poutieraš všetko čo treba a potom ju len tak bez povšimnutia kopneš do kúta. A ak náhodou zas sa niečo vyleje, rozbije tak si na mňa spomenieš a poutieraš všetko to čo ty sám nevieš pozametať? Alebo som len taká bežná vec, ktorú občas oprášiš pretože práve v tej chvíli nie je nik po ruke? Neviem. No tak odpovedz mi už konečne nech sa už konečne postavím kam mám. Nech vstanem a posuniem sa na tejto šachovnici, kde my dvaja hráme partiu, ktorú som už na začiatku prehrala. Pretože pre teba slovo láska neznamená nič.

Janka Turtakova

Janka Turtakova

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som uletená baba, ktorá miluje svoj život, ktorý vôbec nie je ľahký a hlavne svojho synčeka, ktorý je pre mňa to jediné...... Zoznam autorových rubrík:  citySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu