reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Turtakova

Janka Turtakova

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som uletená baba, ktorá miluje svoj život, ktorý vôbec nie je ľahký a hlavne svojho synčeka, ktorý je pre mňa to jediné...... Zoznam autorových rubrík:  citySúkromnéNezaradené

reklama

city

Len tak...

Janka Turtakova

Len tak...

Dnes som prišla na jednu dôležitú vec. Aj keď sa človek zamiluje akokoľvek a do kohokoľvek, nie stále to musí byť tá krásna láska, ktorá nám rozpaľuje líca a do tela vlieva tú čarovnú energiu, ktorá zahreje aj ten najstudenší bod.

  • 20. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Nočné bdenie

Janka Turtakova

Nočné bdenie

Občas v noci nespím. Prevaľujem sa z jednej strany na druhú a rozmýšľam. Rozumný človek by sa pozastavil a logická otázka by bola „mám vôbec ešte nad čím"?

  • 20. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 447x
  • 0
Čo to je?

Janka Turtakova

Čo to je?

Spadol si k mojím nohám ako anjel, ktorý stratil niekde krídla. Bol si tak nevinný a milý. Očaril si moje srdce a postupom času si si v ňom vytvoril miesto, ktoré práve teraz bliká veľkým červeným názvom „ZBOHOM".

  • 27. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ona...

Janka Turtakova

Ona...

„Ublížili mi", kričí z jej zelených očí podliatych krvou. Sú plné nenávisti a nepochopenia. Prečo ona? Čo komu urobila?

  • 31. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pocit

Janka Turtakova

Pocit

Cítim sa tak sama. V kúte izby sa pomaly zosúvam. Slzy ktoré zmáčajú moju utrápenú tvár sa tichým tónom rozrážajú na podlahe. Utvárajú kvapky podobné ako keď letná búrka sa rozhodne potešiť všetky kvety. Bolesť, ktorú cítim vo svojom vnútri vôbec nechápem. Možno nechcem pochopiť. Ako keby som odrazu stratila niečo čo už sa nikdy nevráti. Niečo s čím sa je treba rozlúčiť už navždy. Ako napríklad s niekým blízkym, ktorý sa po náročnej ceste na tomto svete poberá do diaľky. Síce.....len pre nás do diaľky.

  • 6. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Prach...

Janka Turtakova

Prach...

Myslela som si, že už je to dávno za mnou. Preplakané noci, plné úzkosti. Ale....Stačilo nájsť to čo už dávno som mala zahrabať niekde medzi veci, ktoré sa mali stať už len spomienkami. Nestalo sa tak...

  • 15. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Tetka...

Janka Turtakova

Tetka...

Pochmúrna noc. Pochmúrne ráno. Všetko je tmavé. Zatiahnuté. Závesy na oknách oproti v bloku. Smutné tváre, ktoré sa nechcene a bez nálady potulujú ulicami. Smutné pohľady v ktorých sa nedá čítať. Alebo? Nechuť. Nechcenie. Nepochopenie. Všetko je tam. V ich očiach.

  • 30. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
On vie, že budem šťastná...

Janka Turtakova

On vie, že budem šťastná...

Búšenie srdca. Zovreté a spotené dlane. Zmätok v hlave. Utláčaný pocit blúdi mojím telom pri každom nádychu. Ako ďalej?

  • 16. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Verný priateľ...slza

Janka Turtakova

Verný priateľ...slza

Občas sa vyskytnú chvíle, keď nemôžem ničím pohnúť. Keď mi ostáva len sa pozerať a zmieriť sa s tým čo cítim. S tým, s čím sa v hĺbke svojej duše nechcem vyrovnať. S tým čo vidím a čo sa mi vôbec nepáči. Cítim ako sa vo mne hromadí toľko rôznych pocitov. Láska, nenávisť, strach, túžba, bolesť...

  • 27. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Prebudenie

Janka Turtakova

Prebudenie

Lúka. Krásna. Veľká. Tak voňavá. Plná kvetov. Farebných. A ja sa na nich dívam. Toľko farieb. Kde som? Snívam?

  • 22. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
5 zmyslov a milión nezmyslov...

Janka Turtakova

5 zmyslov a milión nezmyslov...

Človek má 5 zmyslov. Ale koľko má v sebe nezmyslov, to sa nedá ani spočítať.

  • 12. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pre Mila...

Janka Turtakova

Pre Mila...

Určite to poznáte každý. Prvé oťukávanie na internete. Písmenka,  ktoré sú odrazu prikrášlené o nejakú tú lichôtku.

  • 26. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Len tak z vnútra...

Janka Turtakova

Len tak z vnútra...

Stále sa prichytím nad tou istou otázkou. Miluje ma ešte? Len neviem prečo sa práve týmto zapodievam.

  • 24. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Most

Janka Turtakova

Most

Dlhý most pod ktorým buráca rozburená rieka. Naokolo ostré výčnelky skál, ktoré jasne hovoria, že jeden zlý krok a smrť je istá. Studený a silný vietor, ktorý tejto situácii dodáva viac drámy a strachu, ako tam v skutočnosti je.

  • 17. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Chodba

Janka Turtakova

Chodba

Myseľ, ktorá blúdi zaprašenými chodbami sa uberá za vzlykmi. Kde sa skrývajú a kto vôbec plače?

  • 3. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Tma...

Janka Turtakova

Tma...

Únava, ktorá pomaličky premáha moje telo je tak ukludňujúca. Studená prikrývka, ktorá zohrieva moje telo je ľahučká ako vánok.

  • 1. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pohľad...

Janka Turtakova

Pohľad...

Kvapky dažďa padajúce na parapetu vôbec nepripomínajú zimu. Ľudia skrytí pod dáždnikmi. Čo vôbec skrývajú? Len seba pred dažďom, alebo pred celým svetom? Netuším...

  • 23. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Spravodlivosť?

Janka Turtakova

Spravodlivosť?

Slzy stekajúce po mojej tvári mi pripomínajú búrku v lete. Kvapky sú horúce a zmáčajú moju bledú tvár.

  • 19. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 300x
  • 1
Srdcu nerozkážeš...

Janka Turtakova

Srdcu nerozkážeš...

Buchot srdca. Tie známe motýle v bruchu, ktoré robia ten krásny pocit. Nervozita. Neprítomný pohľad. Tak zaláskovaný. Vznášanie ako keby v tej chvíli mal človek krídla.

  • 17. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Rozhodni sa

Janka Turtakova

Rozhodni sa

Čo je vôbec život? Koľko máme vôbec ešte času? Koľko usmiatych dní nás ešte čaká? A koľko bude z toho preplakaných? A vôbec prečo sa to všetko nakoniec aj tak skončí? A kto rozhoduje o tom kedy?

  • 29. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu